Skip to content

Front Office Medewerker

Nederland, Zuid-Holland, Den HaagKantoor

Functieomschrijving

Vacature Front Office Medewerker

Zorg jij dat iedereen zich welkom voelt? Vind je het fijn om veel verschillende werkzaamheden uit te voeren? En sta je altijd klaar om collega’s te helpen? Word dan Front Office Medewerker bij Binck!


Jouw baan als Front Office Medewerker bij Binck

Als Front Office Medewerker ga je aan de slag om samen met je directe collega voor een optimale werkomgeving te zorgen. Je bent het gezicht van onze organisatie, je ontvangt relaties, potentiële klanten en sollicitanten, en zorgt dat iedereen zich welkom voelt. Ook ben je het eerste aanspreekpunt aan de telefoon en handelt alle inkomende oproepen af of zet ze door naar de betreffende collega. 


Samen met onze Projectmedewerker zorg je dat zaken op kantoor efficiënt en soepel verlopen en zijn jullie het aanspreekpunt voor kantoor gerelateerde vragen. Jouw werkzaamheden bestaan uit een breed pakket. Zo bied je ondersteuning bij de dagelijkse gang van zaken zoals voorraad- en materiaalbeheer, zorgdragen voor inkomende/uitgaande post, lunch klaarzetten en assisteer je bij diverse administratieve werkzaamheden & operationele zaken.


Bij Binck beschikken we over een ruim wagenpark en ook hierin ondersteun bij verschillende werkzaamheden zoals het uitgeven van tankpassen en autosleutels, auto’s wegbrengen/ophalen, fietsbeheer en kilometer- en rittencontrole van auto’s.

Vereisten

Wat kan je van Binck verwachten?

  • Werken in een ondernemende en snelgroeiende organisatie.
  • Een blij, betrokken en betrouwbaar team aan collega’s, waar bovenal de energie en de ambitie voelbaar is.
  • Een omgeving waarin eigen inbreng, initiatieven en nieuwe ideeën gewaardeerd worden.
  • Een marktconform salaris, 25 vakantiedagen, telefoon van de zaak en een opleidingsbudget.
  • Een pensioenregeling, 100% betaald door werkgever.
  • Fun in de vorm van (buitenlandse) teamuitjes, concerten, sportwedstrijden en vrijdagmiddagborrels.


Wie zoekt Binck?

  • Je hebt een afgeronde MBO/HBO opleiding richting Office Management of Facility Management.
  • Je bent klantgericht en kan goed samenwerken. Je kan je goed inleven in anderen en behandelt iedereen met respect.
  • Je bent ondernemend; ziet uit jezelf kansen en denkt niet in problemen maar in oplossingen.
  • Plannen en organiseren gaat je goed af. Je gaat gestructureerd en geordend te werk en kan verschillende taken goed prioriteren.
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B.
Nederland, Zuid-Holland, Den Haag
Kantoor
Nederland, Zuid-Holland, Den Haag
Kantoor