Overslaan naar content

Facilitair Coördinator

    • Den Haag
  • € 2.750 - € 3.000 per maand
  • Kantoor

Functieomschrijving

Ben jij een echte regelaar die zorgt dat alles op kantoor op rolletjes loopt? En ben je graag het eerste aanspreekpunt voor collega’s, bezoekers én leveranciers? Dan is dit jouw kans!

Wat ga je doen als Facilitair Coördinator bij Binck?

Als Facilitair Coördinator zorg jij ervoor dat alles op kantoor goed geregeld is. Jij bent het aanspreekpunt voor facilitaire en IT-gerelateerde zaken, houdt het kantoor netjes en beheert onder andere de voorraad, hardware en werkkleding. Je regelt onderhoud, houdt contact met leveranciers en zorgt ervoor dat collega’s hun werk optimaal kunnen uitvoeren. Ook op IT-gebied kunnen collega’s op jou rekenen. Of het nu gaat om een vastgelopen laptop of het inrichten van een werkplek voor een nieuwe medewerker – jij fixt het.

Wat jij verder gaat doen:

  • Ontvangen van bezoekers, aannemen van de telefoon en fungeren als eerste aanspreekpunt op kantoor.

  • Coördineren van facilitaire zaken zoals schoonmaak, onderhoud en BHV.

  • Onderhouden van kantoorapparatuur en aansturen van externe leveranciers.

  • Beheren van voorraad, materialen en middelen; tijdig signaleren en aanvullen.

  • Verzorgen van praktische ondersteuning bij trainingen op kantoor.

  • Beheren van werkkleding van verkeersregelaars (bestellen, uitgeven, innemen en registreren).

  • Beheren van softwaretoepassingen en ondersteunen bij functioneel gebruik.

  • Aanspreekpunt voor ICT-vragen, bestellen en installeren van hardware.

  • Opstellen en beheren van bruikleenovereenkomsten voor hardware.

  • Uitgifte en registratie van sleutels, tags, fietsen, tankpassen en OV-chipkaarten.


Wat kan je van Binck verwachten?

  • Een salaris tussen de €2750,- en €3000,- bruto per maand op basis van 40 uur

  • 25 dagen om lekker even niks te doen en 8% vakantiegeld zodat je de zon kan opzoeken

  • Wij vinden het belangrijk dat jij straks kan genieten van je pensioen en betalen je premie dan ook volledig

  • Gratis parkeren bij ons op kantoor

  • Een omgeving waar eigen inbreng en nieuwe ideeën gewaardeerd worden

  • Iedere dag hebben we hier op kantoor een heerlijke lunch!

  • Leuke dingen in de vorm van teamuitjes, bootcamps, BBQ's en vrijdagmiddagborrels

  • Voldoende ruimte voor groei en ontwikkeling

Wat neem jij mee?

  • Een gevolgde MBO opleiding richting Office Management, Facility Management of vergelijkbaar.

  • 1 tot 3 jaar werkervaring binnen een vergelijkbare functie (facility/office management).

  • Affiniteit met IT en ervaring met hardwarebeheer.

  • Vaardig in Microsoft Office; ervaring met AFAS en Poolmanager is een pré.

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

  • Je werkt nauwkeurig, bent klantgericht, flexibel en stressbestendig.

Meer weten?
Onze Corporate Recruiter (Mathilda) gaat graag het gesprek met je aan! Ze is te bereiken op 06-40030958.

of

Apply with Indeed onbeschikbaar

Ontmoet het team!